Как-то зустрів в інтернеті фразу: «Соціальні мережі зробили для бізнесу більше, ніж всі міністерства та програми підтримки разом узяті». Не знаю, хто автор, але він потрапив в точку.
Можливостей для бізнесу в соцмережах стає все більше. Що нового з’явилося за останні півроку, читайте в статті.

Facebook

Подвоєння ліміту на фотографії і відео в оголошеннях

Facebook показує динамічно оптимізовані оголошення користувачам з відповідними інтересами. Раніше до одному оголошенню можна було прикріпити 5 фото — чи відеоматеріалів, нещодавно ліміт збільшився вдвічі. Тестування груп для співпраці

У корпоративному вирішенні Workplace тепер можна потестувати групи для співпраці (Multi Company Groups). Крім того, в Workplace є стрічка новин компанії, чати, профілі співробітників.

Відстеження офлайн-конверсії

Новий функціонал пов’язує перегляд реклами в Facebook і офлайн-дії користувача — наприклад, покупку в роздрібному магазині. Для налаштування необхідні файли з даними про офлайн-події, рекламний обліковий запис і реєстрація в «Бізнес-менеджера» (Facebook Business Manager).

Розширення функціоналу слайд-шоу

Тепер у слайд-шоу можна додавати тексти і власну музику, створювати ролики на мобільних гаджетів з ОС Android і налаштовувати таргетинг роликів на аудиторію з 2G-інтернетом. Збільшення швидкості завантаження сайту при переході з реклами

Facebook предзагрузит ваш мобільний сайт, якщо швидкість завантаження невелика. Результат — зниження показника відмов.

Розширення можливостей географічного таргетингу

За допомогою інструменту «Схожі аудиторії» рекламодавці тепер можуть отримати клієнтів в інших країнах світу.

Запуск динамічної реклами для роздрібної торгівлі

У «Фейсбуці» з’явилася реклама, яка показує доступні товари в найближчому для користувача магазині. Також соціальна мережа запустила майданчик Marketplace. Вона показує користувачам оголошення про покупку і продаж товарів, розташованих поблизу. Нова аудиторія для таргетингу — «Відвідувачі сторінки»

Налаштуйте окрему аудиторію користувачів, які заходили на сторінку компанії або як взаємодіяли з її постами. Зручний інструмент для того, щоб повернути людей на сторінку або зробити їм персональне пропозицію.

Удосконалено таргетинг динамічних товарних оголошень

На початку 2017 р. Facebook оновив динамічні оголошення і запустив тестування на невеликій вибірці рекламодавців. Раніше динамічна реклама показувалася тільки тим, хто покликав товар на сайті рекламодавця. Тепер вашу рекламу будуть також бачити люди, просмотревшие подібний товар на інших сайтах або в додатках.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here