Таргетована реклама – це текстові та/або графічні оголошення, які демонструються лише тим користувачам мережі, які задовольняють певному набору вимог, визначеним рекламодавцем. Найпопулярніші соціальні мережі в Росії – ВКонтакте, Одноклассники, Facebook.
При реєстрації в соціальних мережах користувачі часто вказують коротку інформацію про себе (стать, вік, освіта, інтереси), підписуються на групи за певними тематиками. Дана інформація допомагає рекламодавцям, які використовують таргетовану рекламу, знайти своїх потенційних клієнтів.

Чим відрізняється таргетована реклама від контекстної:

Контекстна і таргетована реклама — це різні джерела, їх показники не можна порівнювати. Контекстна реклама відповідає на попит, а таргетована його формує, тому посилання має бути різний.
У контекстній рекламі ви вгадуєте запит користувача і даєте йому абсолютно релевантне пропозицію.
У таргетованої реклами ви намагаєтеся привернути увагу вашої цільової аудиторії «привабливим», але правдивим пропозицією.
СTR контекстної реклами, таргетованої завжди відрізняється:

У контекстній рекламі ви конкуруєте за ключовий запит, а в таргетованої за цільову аудиторію. Якщо цільова аудиторія буде підібрана невірно (занадто широка або околоцелевая), то переплатите за рекламу, так як переплатили за контекст, підбираючи неякісні запити.
Пряма конверсія з реклами в соціальних мережах зазвичай в рази нижче, ніж з контекстної реклами, тому не варто звертати увагу на низькі ставки. Обов’язково перевіряйте послідовність конверсії. Соціальна мережа нечасто є кінцевою рекламної майданчиком, з якої була здійснена продаж, але в послідовності продажу вона часто бере участь. Стандартний таргетинг дозволяє розділити вашу аудиторію у всіх соцмережах за такими критеріями:

Підлозі
Віком
Геотаргетингу
Інтересам
Браузерам

Важливо максимально ретельно вивчити цільову аудиторію і використовувати всі можливості таргетингу. Приміром, у вас інтернет-магазин жіночого одягу з доставкою по Москві в 1 день і по Росії в залежності від розташування. Деякі рекламодавці вважають, що досить показувати рекламне оголошення користувачам соцмереж жіночої статі віком від 18 років на всю Росію. Але цей шлях зазвичай призводить до зниження CTR, і, як наслідок, до значного підвищення ціни кліка. По-перше, не всі вісімнадцятирічні жінки – платоспроможні. По-друге, оголошення, за яким перейде дівчина, не завжди підійде зрілої жінки. По-третє, не всі жінки обраного віку купують одяг через інтернет. По-четверте, не всіх мешканців віддалених міст Росії можуть влаштувати умови доставки.

Також важливо враховувати, що для оголошень з широким націлених та мінімальною ставкою покази не розподіляються рівномірно, найчастіше ваше оголошення буде показуватися «найдешевшою» (неконкурентною) аудиторії.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here