Отримати велику кількість цільового трафіку на сайт інтернет-магазину бажають багато підприємців, тому конкурентна боротьба за місця в Топі пошукових систем загострена до межі.
Останнім часом представники e-commerce звернули свою увагу на соціальні мережі, які при правильному веденні спільноти і промо-акаунтів можуть залучити досить серйозні обсяги трафіку. Регулярне створення тем на профільних форумах, публікації численних проблем в спільнотах, обговорення та пошук кращих рішень – явне тому підтвердження. Деякі підприємці розглядають соціальні мережі як альтернативу пошуковим системам, здатну забезпечити їх бізнес постійними клієнтами. Такий погляд на соціальні мережі зустрічається не часто, так як здійснювати продаж товарів і послуг за рахунок трафіку генерується соціальними мережами завдання важке. Але, що ще важливіше – реалізована!

У статті автор окреслив проблеми, які виникають перед підприємцями, створюють спільноти (в тому числі і найманими smm-фахівцями) для просування бізнесу в соціальних мережах, і дав відповіді на питання, які неминуче з’являються на шляху до досягнення бажаних результатів.

Формування цілей для створення співтовариств інтернет-магазинів у соціальних мережах
У більшості раніше опублікованих статей та кейсів я завжди піднімаю тему цілей, так як часто стикаюся з людьми різної кваліфікації, бажаючими створити і розвинути спільнота у соціальній мережі.

На питання «Навіщо?» багато хто з них не завжди можуть відповісти чітко і однозначно. У більшості немає ясності і з другим питанням «Як?», немає стратегії розвитку спільноти.

Тим не менш перед створенням спільноти бренду в соцмережах слід чітко визначитися метою. Дайте відповідь на питання – що ви хочете отримати від співтовариства і його подальшого розвитку. Найчастіше його створення припускає прямі або непрямі комерційні цілі. Спільнота інтернет-магазину завжди передбачає додаткове вилучення комерційної вигоди, але бувають і виключення, часто стратегічно вірні.

До основних комерційних вигод, вилученими з існування спільноти в соціальній мережі, належать:

1. Отримання цільових клієнтів, що здійснюють купівлю на основі рекомендацій (в тому числі друзів, близьких людей) або є прихильниками співтовариства (представляють активне ядро);

2. Отримання клієнтів, які здійснюють імпульсні покупки (побачив, захотів, купив);3. Отримання «дозрілих клієнтів», тривалий час порівнюючи продукт, що розмірковують над доцільністю його придбання (побачив відгук, переконався у правильності свого ходу думок; побачив активна спільнота, переконався в наявності каналу зворотного зв’язку і можливої підтримки);
4. Отримання «потенційних клієнтів» (тих, хто запам’ятає чи збереже інформацію про магазині про запас: на майбутній свято або до чергової зарплати);

5. Отримання трафіку з співтовариства, що важливо для тематичних проектів і корисно для контентых розділів сайту інтернет-магазину, оскільки може побічно впливати на поведінкові фактори.
Непрямі вигоди, які часто переслідують підприємці, розвивають інтернет-магазини:

1. Збільшення числа прихильників інтернет-магазину або підприємства, бізнес якого просувається в співтоваристві;

2. Ініціювання інтересу до просуває спільноті і як наслідок до бізнесу підприємця з боку профільних ЗМІ і блогерів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here