Регулярний аналітичний звіт з аналізу інформаційного поля бренду — один з найбільш затребуваних продуктів аналітичного центру Brand Analytics. У цій статті ми по кроках розберемо процес підготовки такого звіту, всі секрети і тонкощі його створення.
Почнемо з завдань, які вирішує такий звіт. Регулярний моніторинг соціальних медіа необхідний компанії для розуміння потреб клієнтів на кожному етапі споживчого циклу. Ця інформація дозволяє точніше сформувати нові пропозиції, інвестувати в поліпшення, оптимізувати вже існуючі канали комунікації з споживачем.

До основних завдань, які вирішує звіт, можна віднести:

виявлення репутаційних загроз,
аналіз ефективності маркетингової політики, PR діяльності та оцінка інший активності, пов’язаної з компанією.
Окремо можливо проводити аудит діяльності/активності конкурентів. Користувальницькі оцінки в контексті порівняння з конкурентами містять інформацію про цінні конкурентних перевагах, пропозиціях і продуктах, значущих для споживачів.

Звіт включає оцінку сприйняття як бренду в цілому, так і конкретних продуктів і послуг компанії, аналіз позитивних і негативних тематик обговорень, виявлення джерел концентрації цільової аудиторії і лідерів думок.

Регулярність звіту — щотижнева або щомісячна, дозволяє оцінювати ефективність комунікацій в динаміці, виявляти причини змін інформаційного поля і вчасно коригувати позиціонування наданого продукту.

Звіт дозволяє виявити ключові зміни в інформаційному полі:

Проаналізувати динаміку лояльності клієнтів,
Виявити репутаційні загрози,
Контролювати проблемні зони,
Порівняти обговорення по бренду і конкурентам.
У даному матеріалі ми розповімо, як створити такий аналітичний звіт на прикладі дослідження згадувань Банку Москви в соціальних медіа.

Перший крок у підготовці звіту — створення теми моніторингу. Правильна настройка теми при створенні — запорука якісного результату. Саме від налаштування теми — підбору пошукового запиту, об’єктів тональності, оптимального вибору типів джерел тощо — залежить повнота і якість збираються і аналізуються системою даних, а значить, і оптимізація трудовитрат на підготовку аналітичного звіту. Після того, як тема створена і дані зібрані, приступаємо до другого кроку — категоризації загального потоку повідомлень з теми на більш вузькі подтематики. Категоризація проводиться з допомогою створення і налаштування тегів.

Для створення тега необхідно перейти в розділ теги і створити пошукові запити, відповідні тій подтематике, яка відноситься до тегу. Третій крок — перевірка автоматичного визначення тональності і ручне тегування тих повідомлень, які з тих чи інших причин не потрапили в тег за пошуковими словами.

Цей етап роботи досить трудомісткий. Суттєво спрощує процес, як вже говорилося вище, правильне формування об’єктів тональності при створенні теми і підбір ключових слів тега. Однак навіть в ідеально налаштованої темі ручної перевірки не уникнути — наприклад, система не зможе правильно визначити тональність у саркастичних чи іронічних повідомлень.

Оптимізувати роботу можна, використовуючи різні сортування стрічки повідомлень — за дублям, репостам та ін, а також використовуючи фільтри і повнотекстовий пошук всередині теми.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here