З моменту становлення соціальних платформ динаміка їх зростання стрімко прискорюється і йде по шляху все більшої соціалізації. Безсумнівно, медіамайданчики стали невід’ємною частиною повсякденного життя, і це цілком очевидно: інтернет-простір забезпечує вільний доступ до інформації, в якій юзер залучений у глобальний діалог. Явище соціальних майданчиків стало настільки поширеним, що ефективність цього каналу комунікації оцінили для просування своїх проектів як великі бренди, так і невеликі стартапи.
Серед різноманіття соціальних платформ, на російському ринку домінують: ВКонтакте, Facebook, Instagram, Facebook і Twitter. Більше 80% росіян щодня використовують соціальні сервіси, проводячи в них в середньому 2,5 години, а сумарна аудиторія активних користувачів майданчиків в російському сегменті складає понад 20 млн. Проте повсюдне поширення соціальних платформ і велике число залучених користувачів не гарантують ефективність вашого проекту. У зв’язку з цим актуалізується питання: який контент найбільш продуктивний у різних за типом соціальних мережах?

На етапі створення бізнес-стратегії очікування бренду від вмісту в першу чергу ґрунтуються на специфіці соціальних мереж, саме тому невеликий огляд найбільш популярних майданчиків слід починати з особливостей їх функціоналу.

ВКонтакте
Почнемо з лідера Рунета – ВКонтакте. Основна аудиторія російського проекту, незважаючи на думку про відносному молодому віці юзерів, становить від 24 до 35 років, охоплення активно друкарської аудиторії за січень 2017 року – 17 781 232, щомісячний охоплення аудиторії близький до 100 млн. Майданчик універсальна і практикує змішаний тип контенту. Публікації не обмежуються текстовим вмістом, зображеннями, відео або посиланнями, піст може бути опитуванням, добіркою аудіозаписів, а також актуальним трендом: відеотрансляцією. Потенціал прямих ефірів також був оцінений Facebook, Однокласники, Instagram, Twitter.

Основне джерело споживання інформації користувачами ВКонтакте – новинна стрічка, рідше – відбір тематичних групах. Мета: отримання різноманітного, розважального, але інформативного контенту.

Споживачі виявляють найбільший інтерес до візуальної складової, гортаючи стрічку, саме вона є вирішальним фактором для переходу за посиланням. Слід зазначити, добірка новин ВКонтакте» здійснюється не тільки за відповідним інтересам передплатників, але і за інтересами їхніх друзів в мережі, тим самим розширюється охоплення аудиторії.

Мережа магазинів «Червоне і біле» – яскравий приклад утягує контенту. Торгова мережа спеціалізується на продажу алкогольних напоїв та продуктів харчування. Охоплення аудиторії – 659 429 передплатників. Бренд активно використовує різноманіття методик і активно взаємодіє з аудиторією. Відмінна риса групи: використання інфографіка, лайфхаков із згадкою продукції і тематичних опитувань. Окремо слід сказати про live-відео. Суть методу полягає в можливості створення контенту в режимі реального часу. Коли мова йде про притягнення уваги, «живі відео» можуть стати унікальним способом дізнатися інформацію. Трансляції допомагають підвищити лояльність споживачів до бренду, для юзерів необхідно побачити продукт особисто, переглядаючи трансляції, процес сприйняття буде простіше і ефективніше.

Live-відео, як правило, привертають увагу, саме тому можна голосно заявити про новий продукт, показавши глядачам ексклюзив.

«Mercedes-Benz Fashion Week Russia» – щорічний тиждень моди в Москві, потрапити на захід досить складно, квитки не продаються, проте дізнатися найсвіжіші новини світу моди можна включивши трансляцію на офіційній сторінці «Mercedes-Benz Fashion Week Russia» або підписатися на сторінку «LIFE | Новости».

Вже в перший час онлайн-трансляції 2-ого дня тижня моди кількість глядачів сягнула 897 осіб, сумарно трансляцію побачило 20 020 осіб (з урахуванням користувачів, які переглянули трансляцію по її завершенню). Сучасне медиаобщество прагне до візуального пізнання за допомогою відео та графічної інформації, тенденція така, що найпотужніший інструмент виявився найбільш простим і ефективним способом налагодити комунікацію між брендом і аудиторією, адже краще 1 раз побачити, ніж 100 разів почути.

Facebook
До візуального способу отримання інформації прагнуть і користувачі соціальної майданчики Facebook, що займає друге місце по популярності в російському сегменті. Вік аудиторії майданчика від 25 до 44 років, активно друкарська аудиторія в січні 2017 року склала 1 219 157 осіб, у місяць на сайт заходить 1,59 більйона користувачів. Зауважте, зазначені дані за загальним охопленням аудиторії. Скільки на цю цифру доводиться російських користувачів, сказати складно, так як соціальна мережа популярна у всьому світі.

Сильна сторона Facebook полягає у представників професійних областей, можна висунути тезу про те, що аудиторія популярної майданчика на протязі її існування стає «дорослішими». Тому просування футболок із зображенням поні буде важко, навіть якщо ви вирішили вибрати тільки Facebook в якості основного каналу, логічніше буде представити послуги дизайнера одягу і як приклад, футболки з зображенням поні. Ще один аспект «правильного контенту» – дати користувачам розуміння, яку вигоду вони можуть отримати, підписавшись на вашу сторінку. Завдання «Facebook» не розважати аудиторію, це саме той випадок, коли варто звузити тематику і постити інформацію, яка дає чітке уявлення про діяльність вашої компанії і галузі в цілому.

Говорячи про візуалізації, лайкають і переходять по посиланню користувачі куди охочіше, коли бачать «чіпке» зображення та короткий текстовий супровід, піст не повинен містити довгих URL — адрес і довгих текстових підписів, найбільш вдала публікація містить превью, зображення і 1 посилання.

В офіційному представництві онлайн-магазину ASOS у Facebook 4 613 541 передплатників, бренд орієнтований на глобальну аудиторію, щомісяця сайт відвідують 16,6 мільйонів відвідувачів. В кожному пості на сторінці в соціальній мережі присутнє посилання рекламованої продукції на сайті, але варіації постів різноманітні: актуальні модні течії, готові образи, інтерв’ю та корисні лайфкахи.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here