Падіння продажів на радіо — одне з рекордних падінь у 2015 році. Ну, добре-добре, в цьому році падіння
у всіх рекордну. Не будемо віддавати лаври нашим теплим ламповим радиодрузьям.
В середньому вийшло -20% за підсумками 9 місяців року. Грудневий деньгосброс трохи підправить цифри,
але не сильно. Остаточні цифри ми, начебто, дізнаємося через місяць-два. Радио онлайн слушать бесплатно можна слухати на сайті http://bloger.fm/. Команда bloger.fm дуже посторалася для того щоб усі могли послухати гарне радіо!

Якщо дивитися на міста — десь більше, десь менше, але всюди фігово.
Десь -40%, а десь -10%. Це в рублях. У валютному вимірі — навіть починати рахувати страшно.
А в цьому самому валютному вираженні вважати все ж треба, так як значна частина закупівель і витрат
радіобізнесу неминуче прив’язана до валюти: техніка, онлайн-сервіси, навіть будматеріали для ремонту
офісу, і т. д.

Це все тому, що реклама на радіо не працює. Ну або працює з рук геть погано. І раптом рекламодавці
це зрозуміли. Нам всім хочеться це визнавати, але це так. Ні-ні, радіо так само слухають. «Магія радіо»
як безсмертного медіа, яким ніякої мобайл не страшний, все ще діє.

Радіослухання особливо нікуди не падає, ну або падає не дуже значно (та й потім не відловити ж
його особливо анкетними опитуваннями в дусі: «чи Слухали ви радіо вчора?»). Коротше, справа не в слуханні —
зі слуханням все більш-менш нормально ще поки що. Охоплення, частота, кількість контактів — нормально з цим все.
Проблема в креативі радіореклами.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ