Ключовий навик успішного продавця

0
63

Ключовий навик успішного продавця — правильне розпорядження своїм часом і увагою, так як інвестиція саме цих двох ресурсів визначає дохід і успіх продавця.

Як успех продаж пов’язаний з часом?
успіх продавця

Протягом робочого дня (навіть в той час, як Ви займаєтеся продажами) Ви практично не навчаєтеся навіть незважаючи на те, що отримуєте безцінний досвід. Ви, як футболіст, безпосередньо знаходитеся на поле в момент матчу. Але тільки лише граючи в футбол Ви не зможете стати кращим. Адже футболісти проводять десятки годин тренувань в тиждень, щоб досягти справжнього успіху.

Чи означає це, що продажників потрібно теж щось тренувати? Звичайно ж да! Потрібно, і дуже багато, інакше Ви протягом багатьох років будете на одному і тому ж рівні. А я сподіваюся, що Ви дуже амбітні, тому як якщо у Вас немає амбіцій, то Вам варто змінити професію.

Які навички тренувати?
успіх продавця

До справи. Давайте розглянемо, на що Ви могли б витратити свою увагу. Умовно можна розділити тренованих навички на три великі групи:

Рівень Вашої компетентності в товар / послугу.

Розуміння психології покупця, придбання навичок спілкування, розвиток комунікації.

Успішні дії у Вашій професії.

Тепер зупинимося докладніше на кожному з них.

1. Компетентність
успіх продавця

Ваша компетентність визначає рівень довіри до Вас з боку покупця. Крапка. Цим не можна нехтувати ні за яких обставин.

Будьте кращими у своїй сфері. Вивчайте суміжні продукти, читайте книги, статті, журнали, ходіть на виставки, просите оплатити навчання у керівництва. Робіть все, що тільки можна, щоб стати експертом.

Експерти заробляють собі увагу з боку всіх, Вас будуть рекомендувати як кращого в своїй справі. Ніхто не запам’ятовує ім’я бігуна, який посів друге місце, і всі лаври дістаються переможцю.

Будьте кращим у своїй справі. Кожен день робіть щось для того, щоб збільшити свою компетентність. І Ви побачите, як скоро це вплине на Ваш дохід.

Тут Вам знадобиться навик швидкочитання, щоб швидше отримувати частинки потрібної інформації. Також стане в нагоді хороша пам’ять, обов’язково відвідайте курси, що поліпшують пам’ять! Це здатності на все життя.

2. Здатність спілкуватися
успіх продавця

Здатність спілкуватися — це ключова здатність для успішного життя будь-якої людини.

Ми спілкуємося щодня, життя складається зі спілкування. Але те, що ми говоримо з кимось або взаємодіємо багато років поспіль, зовсім не означає, що ми вміємо це робити чи вміння це робити з’явиться у нас само собою.

У спілкування є свої закони. Знаходьте їх, вивчайте і застосовуйте. Це дозволить отримати високі результати не тільки в професії, а й у всіх інших сферах життя.

Вивчайте психологію людини, читайте, пробуйте нове, спостерігайте за реакцією людей на свої слова, запитуйте їх. Тут ключовими навичками стануть сміливість і впевненість. А якщо таких немає в наявності, знову ж таки варто негайно задуматися про зміну професії.

3. Успішні дії
успіх продавця

Що таке успішне дію? Можна сказати, що це тенденція подій відбуватиметься найкращим чином для Вас при повторенні одних і тих же дій.

Наприклад, коли Ви в білій сорочці, люди більше Вам посміхаються. А коли Ви як слід виспалися, Ви набагато більше встигаєте. Здатність знаходити і застосовувати успішні дії визначає Вашу здатність до навчання, а без цього буде складно досягти мети.

Успішні дії можуть бути і більшого масштабу. Наприклад, всілякі фішки і трюки в продажах — теж свого роду успішні дії, які підвищують ймовірність угоди.

Успішні дії можуть бути ще більш глобальними. Вивчайте людей, які досягли успіху, і аналізуйте, що спільного вони говорять, роблять, про що розповідають і що радять.

Пробуйте заміряти результат і впроваджувати отримані висновки, якщо вони приносять користь. Адже користь — це не завжди закрита угода, часом це вдячна людина, якій Ви допомогли, не продаючи.

Про етику і чесність
успіх продавця

До всього цього я хочу додати два важливих пункти без яких мої поради не спрацюють:

Ваші власні етика і чесність. Пам’ятайте, що вплив, продажу будь-яку ціну і використання неетичних методів загублять Вашу кар’єру.

Етика Вашої компанії. Якщо продукт або послуга, яку Ви продаєте, порушують етику або обманюють очікування покупців — міняйте компанію.

У XXI столітті тільки цінним товарам і послугам вийде утриматися на ринку. Справжній продавець ніколи не буде продавати неякісний товар, тому до нього не застосовується фраза: «Цей хлопець може продати все»!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here